Lördag 25.11

 Bild 1 = Bevis på att vi fick snö i Vasa i torsdag, riktigt äcklig is-snö-slask väder. Bild 2 = Jag har haft tråkigt och fortsatt med att inte läsa på tent så ivrigt som jag borde. Bild 3 = Glöggsvängen, var och drack lite glögg för att samla liite studiemotivation. Detta ledde till ett stress läsande från kl. 21-23 på torsdag kväll + tidig uppstigning på fredag för att plugga in det sista. Tenten gick sedan bättre än vad jag trodde, tror jag. En lång tent var det iallafall, 8 sidor om jag minns rätt. 



I fredags var sista skoldagen för 2017. På måndag börjar jag min första sjuksköterske praktik, på hjärtavdelningen vid VCS. Är såå nervös, men också förväntansfull. Får hålla tummarna över att det blir en givande praktik, kommer säkert att få lära mig mycket nytt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar