Torsdag 9.11

Har inte haft näsan utanför lägenheten idag. Jag har varit L.E.D.I.G! Jag sov så länge jag bara orkade, blev nästan besviken när jag var pigg och kry redan kl.9.15. Har sedan dess ätit frukost på soffan på samma gång som jag såg på finalen av Paradise Hotel Sverige, räknat, ätit, räknat, druckit glögg, räknat, gett upp och lagt mig på soffan en stund för att samla inspiration - och räknat. Ja, det var min lediga dag, spännande eller hur? Har läkemedelsräknetent imorgon, vilket betyder att man ska ha 100 % rätt för att vara godkänd. Har alltid klarat mig helt ok i matte, men beredning av lösningar i procent.. Jag får det inte bara att funka, min hjärna har stängt av. 

Borde egentligen ha tagit tag i mitt byx-handlande idag. Mina två par svarta jeans som jag ägde, men som båda två sprack, borde bli ersatta. Men finns det något som är värre än att på en helt ledig dag förstöra humöret med att pröva byxor. Jag vet redan i förhand att ingenting passar. Byxorna är för långa eller för smala vid vristerna/låren/röven. 
Så att, det får bli nästa veckas problem (som jag har sagt nu i 3 veckor..).


(Inte dagens selfie.. Har pyjamas på mig ännu och den får vara kvar tills imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar