Söndag 4.6

Mitt helt lediga sommarlov börjar lida mot sitt slut. Imorgon är det jobbet som kallar, både skönt och lite mindre skönt. Trivs bra med mitt yrke, men skulle ju inte tacka nej till en till vecka av ledighet. 

I helg har jag varit på en studentfest och en examensfest. En helg bestående av allt för mycket godheter helt enkelt. På lördagskvällen träffade jag några kompisar, och sedan bar det av till Seljes. Kände mig lite malplacerad där eftersom jag var en av de äldsta på plats.. Men rätt så underhållande att se de stackars 16 åringarna som var rädda för polisen och drack mer än de skulle ha behövt. Moget eller hur? Satt till mitt försvar mest vid brasan med dessa två på bilden och drack champagne.

Inkommande vecka består av 4 jobbskift och mer än så har jag inte planerat in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar