Fredag 16.6

Dagen har varit nästintill perfekt. En perfekt dag börjar enligt mig med sovmorgon, en icke brådskande frukost och ett fint väder. Att få mig på dåligt humör med en sådan start på dagen är dock möjligt, men inte lika troligt som om dagen börjar på ett inte perfekt sätt. 
Nåja, dagen har sedan bestått utav ett besök till frisören, inte en dag för tidigt. Nästan prick 1/2 år sen sist. Blonda slingor och lite kortare blev håret. Eftersom jag hade färgat utväxten + 5 cm brunt i december så lämnar ju det sitt spår, men ljusare blev det. Kom munter ut från frisören och bestämde mig för ett besök till loppisen. Sagt och gjort, kom hem med en liten vas och en söt bricka för hela 3,50 € sammanlagt. 

Väl hemma fixade jag tacos tills Kim kom hem. Satt och drack kaffe på terassen, cyklade iväg för att träffa några vänner och avslutade dagen med en glass tillsammans med mormor. Dagen får 10 av 10 poäng. 

FÖRE


EFTER


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar