Onsdag 7.6

Sommarjobbet har börjat. Kommer att jobba ca. 80 % på hemvården nu i juni-juli och minska till ca. 60 % i augusti. Hade först tänkt jobba 85 % hela sommarlovet, men ändrade mig när jag kom på alla saker jag vill hinna med före sommarlovet är slut. Förutom att träffa familj och vänner, äta glass och vara på villan så har jag några saker inplanerade:

- Sova en sista natt i lägenheten i Vasa plus städa ur den, och flytta lite grejor till den nya lägenheten.
- Bli moster, vill ju hinna spendera tid med den nya familjemedlemmen också.
- Klacken party. Vet inte vad det är med denna tillställning, kan inte säga att artisterna eller stället är särskilt bra men man träffar oftast folk man inte pratat med på länge och det hör bara till att besöka Lillby en gång per sommar.
- Möjligen allsång med Lill-Babs. 
- Tärjä rock!
- Fira Kim och min 5-årsdag med att besöka bostadsmessan i Mikkeli. Sova en natt på hotell och fantisera om hus.
- Bröllop.
- 50-tals fest.
- Få den nya lägenheten i Vasa i ordning.

Vet inte hur jag ska hinna med allt detta, men på något sätt ska det väl lösa sig. Har iallafall spenderat eftermiddagen med att äta ett berg glass med Tiia idag. Så jag klagar inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar