Torsdag 29.11

Hejsan

Det är ju faktiskt iiiskallt där ute! Förstår inte personer som kan bo i Alaska eller Sibirien.. brr. Skulle gärna ligga på stranden nu eller sitta under ett parasoll och bara ha det varmt och skönt. Tror jag hoppar på ett plan och flyger iväg till varmare bräddgrader snart, vill någon sponsra mig? :)

Tycker det har varit en lång dag. Först var vi från skolan till sjukhuset och tittade på olika hjälpmedel. Det var helt okej men att vänta på bussen i en 20 minuter, gå till sjukhuset och sen gå hem gjorde allting till en pina. Som tur hann vi in via McDonald´s före och äta en euronjuusto. Sen på vägen hem så var jag till Prisma och Seppälä och handlade lite julklappar så nu har jag en början på mitt julhandlande. Hann hem och äta och sen cyklade vi iväg till gymmet. Var där i lite mera en 1½ timme och sen cyklade jag hem, hoppade i duschen och nu sitter jag och dricker glögg och myser.

Som tur är det fredag imorgon! Slutar klockan 13.40 men slipper hem först en 3 tiden.. Härligt med veckoslut. På lördag blir det att ta sig till Nedervetil på lillajulsfest :)


Torsdagens kaffe vid Depo med Sofia & Emilia


 Fryser vid McDonald´s

Micaela & Ida

Mikaela & Micaela

Simon

Julhandlade vid Prisma med Sofia ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar