Måndag 26.11

Hejsan

Är riktigt förvånad över att det är måndag och jag är på bra humör?! Någonting måste vara allvarligt fel..

Började dagen med en halvtimmes dusch och sen iväg till skolan. Skolan är väl ingenting att hurra för men hade en helt okej dag: 1 pass aseptik.. Sen praktiskt prov, som gick som det gick. Tredje passet orkade inte jag och Sofia vara i skolan så gick iväg till Meteoriten och drack kaffe och åt bullar. Till sist ett pass matte och sen hem :) Vanlig dag men skönt att börja 9.20 på en måndag och som pricken över i:et så slutar vi 13.40 på fredag.

Imorgon blir det att gå på bio och se Twilight. Har menat göra det nu redan 3 gånger men det har inte blivit av.

Nu till en helt annan sak. Julklappar. Det borde vara roligt att gå på stan och söka efter dendär perfekta julklappen åt någon, men min motivation är på noll. Har ingen aning vad jag skall köpa åt någon. Vad kan man köpa åt föräldrar/syskon/Kim/vänner?  Några tips? Det blir alltid detdär samma godiset. Ifjol hade jag varit aktiv och beställt almanackor från Ifolor men man kan ju inte ha samma julklapp två år i rad.. Om någon är riktigt ivrig på att handa julklappar så får ni hemskt mycket gärna köpa mina också :)


Bilder från julen 2011. Saknar mitt blonda hår..



2 kommentarer:

  1. Vi sko kuna faa ilag, kanski vi sko få dubbel inspiration :D

    SvaraRadera