Måndag 5.11

Hejsan

Tycker dethär har varit en bra dag:

1.Började först 9.20 och missade inte bussen
2.Hade bara 3 pass så slutade 14.40
3.Skickade ett meddelande till busschauffören, och han har hittat mina nycklar!!
4.Var och köpte en ny telefon, Samsung galaxy Ace
5.Har ännu kvar pepparkakor att äta

Tack och lov för att mina nycklar är upphittade. Har varit så arg på mej själv och kan inte ännu heller förstå hur jag kunde tappa dom i bussen.. Must have been drunk..

Imorgon kommer hela halva klassen till min lägenhet. Skall planera lite hur vi skall samla in pengar till klassresan, äta och se på film, maby? Så det blir säker roligt

Nu skall jag fortsätta att spela Angry Birds och njuta av måndagen. Där gick den härliga känslan iväg, det är ju bara måndag..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar