Tisdag 6.11

Hejsan
Jag måste ha något fel för varje dag så blir jag arg när det inte är fredag. Jag vet, man skall leva i nuet och njuta av livet och sånt men vem har kommit på att det skall vara 7 dagar i veckan och veckoslutet är bara 3 av dom dagarna..? Tänk nu om man bara skulle vara i skolan 2 dagar i veckan och jobba typ 2 dagar och sen ha veckoslut, skulle vara härligt. Imorgon är det onsdag, mitten på skolveckan --> bara torsdag och sen fredag. *Njuter av tanken*

Idag har jag haft klassen hit så vi har hämtat mat från Korv Görans/Kotipizza och suttit och pratat en massa skräp vid mitt. Sen gick vi till Makuuni och köpte lösgodis och tittade på filmen Marley & Me, lika sorglig som alltid..

Nu sitter jag och deppar åt ordet tisdag, men som tur har jag min godispåse och Guns N´ Roses cd :)

Okej, såhär uuslit är det kanske inte men men.. 

Tror jag måste börja städa lite här nu, har ännu ölburkar/flaskor sen i lördags och nu Kotipizza lådor liggande på golvet och borden.. Det är det negativa med att bo själv, städa och diska..

Fy Sofia, fy!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar