.........

Sitter här igen, i min lilla lägenhet i Jeppis.. Är trött som jag vet inte vad så orkade inte gå och handla, tog bara ett mjölkpaket från kylskåpet där hemma. De 5 värsta sakerna med att bo ensam:

1. Handla mat. Har ingen fantasi vad jag skall koka åt mej så blir alltid samma sak: Stekta grönsaker och maletkött, ägg och pirog eller makaroner typ..
2.Diska. Brukar oftast bli så att all disk samlas på en hög tills jag inte har några taldrikar kvar utan blir tvungen att diska.
3.Städa. Har damsugat kanske 2 gånger sen jag flyttade hit.. Oij. Men det ser faktist rent ut!
4.Det är så tyst och man har ingen att prata med. Fast man kanske inte sitter och pratar med mamma/pappa där hemma men man vet ändå att dom finns där
5.Att sova ensam. Det är det värsta. Att komma hit till en tom lägenhet när man har sovit hela veckoslutet med K.. Suck!

Men såklart finns det bra saker också men men..

Nu skall jag titta på Grey´s Antomy och sen börja sova.

Bilder från i fredags

Hade första hjälp i skolan och övade på att lägga bandage.

Sko provning på G



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar