Måndag 19.11

Hejsan

Såklart blev det Köustkaffi igår och sen och spana in en snöskoter. Sen åkte jag ock Kim till mitt och tittade på filmen Knight and Day, faktiskt en bra film.Somnade och hade klockan att ringa på halv 7 idag. Tungt att stiga upp.. Har inte sovit ensam nu sen i torsdags och har inga planer på att göra det heller :D

Började som sagt min praktikvecka på dagis idag. Riktigt roligt att se hur barnen hade förändrats på 10 veckor. Slutade klockan 3 och snälla pappa hämtade mig. Sen dess har jag bara varit lat.. Hade helt glömt bort att jag godis strejkade så har legat och mumsat på choklad och tittat på tv hela kvällen. Skall fortsätta med mitt aktiva liv nu och kanske blir det en Köustkaffi ännu ikv :)

Nu tycker jag att ni får hjälpa mig att välja vilket skolfoto jag skall beställa. Blev såklart inte nöjd med någon av dem men perus att alltid ha en bild åt mormor och farmor. Sooo pick och skriv en kommentar! Hä e pakko!


1
2

3
4


9 kommentarer:

  1. Ha nu siti jer å stirra på bildre din i 10min å entå kann int ja bistämm me vilke e best fö ti e all så bra.. hmm nå na beter en 3 elr 4 kan int ja seij :D

    SvaraRadera
  2. Absolut nr. 4.. Synd att du har naliti "fläcka", töm sko du ha kuna täck eldä fösök ti vara utan just hade daan. ;) Men ja tycker iaf et du har besta miin på nr. 4 :) Å tu pa ju lyyd hä va ja seir så.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vann sir tu na fläcka ?! :) Janå hä vaal vel 4 tå, men hä va no int fö att lyd ti ;)

      Radera
  3. ja halder me Linda å ! nr. 4 :) men all bleiv no så bra åv de!

    SvaraRadera
  4. jaanå 2 eldä 4 men kanstsi bästa er 2 sko ja tyck !

    SvaraRadera