Måndag 12.11

Hejsan

Here we go again.. Måndags-hatande! Men denhär måndagen har varit en av dom bättre :) Släpade mig upp ur sängen en halv 7 tiden och tog en allt för lång och varm dusch så fick ha bråttom för att hinna med bussen. Sen 2 helt onödiga pass i skolan, men sen var det 3 hääärliga pass massage :D Faktiskt riktigt roligt att lära sig massera. Efter skolan så var jag och Sofia och köpte Twilight biobiljetter till nästa måndag. Hade tänkt att vi skulle gå och se filmen redan denhär veckan men kom på att jag åker hem redan 11 på fredag så det fanns inga passliga tiden. Gick hem och kokade ihop makaroner i ostsås åt mig och tttade på Grey´s Anatomy, som vanligt..

Nu en 7 tiden var A&T, Bjon och Jeppe hit ett varv. Har försökt skriva en uppsats och den sociala människosynen men har inte hittat någon vettig fakta. Har en hemtänt att skriva tills fredag och latinska ord att lära mig så vet vad jag har att göra denhär veckan..

Nu en kopp glögg och det tredje avsnittet Grey´s Anatomy för idag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar