Torsdag 15.11

Hejsan

Tycker det har varit en lång dag idag.. Hade skola från 8-15, sen hem och äta, iväg cyklande till gymmet med Ida och var där i två timmar, hem och duscha, skriva klart tenten och nu sitter jag här och är arg för att jag glömde att gå till bion och lämna tillbaka min biljett till Twiligt filmen.. Kom på att jag har praktik hela nästa vecka så är hemma i Terjärv på måndag. Skönt att få vara hemma nu i 9 dagar framåt :)

Slutar redan 10.30 imorgon så slipper hem redan till en 11 tiden. Kommer ha en stor väska att släpa med mig till skolan imorgon om jag ska ha hem alla saker som jag möjligtvis kan behöva nu på 9 dagar :D Stora problem...

Nu skall jag börja packa och sen sova. Hoppas jag har ordentligt med träningsverk imorgon, känns som att man har slitit i onödan om det inte känns att man har pinat musklerna nästa dag.. :D *Gonatt*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar