Söndag 6.1

Gott nytt år på er!

Tre veckor sedan jag skrev ett ord här på bloggen senast. Sedan dess har jag, som nästan alla andra, firat jul. Julafton spenderades först i jobbet, sedan vid Jenna & Jonas där det bjöds på god mat samt att jultomten kom på besök. På kvällen blev det mat och jultomten rond två, denna gång vid Linda & Simons. Med andra ord firade vi jul som vi brukar - med familjen. Vi fick fina julklappar, min favorit för denna jul var en virkad matta som mamma hade gjort till mig.






-Bästa Pontus, Theo & Kira-




Juldagen var i år lugn för min del, på kvällen blev det badtunna med vänner vid Eekis. Annandag jul hälsade jag på morfar och åt sedan brunch vid mamma & pappas, hann en sväng till farmors och sedan väntade kvällsskiftet - följt av morgonskifte nästa dag. 

Den 28.12 var det tidig väckning, kl. 3 på natten åkte vi iväg mot Vasa och därifrån bar det av till Gran Canaria. Där har den gångna veckan spenderats tillsammans med Kims familj. Mera om det i ett annat inlägg. 

Så på detta sätt har det nya året börjat. Kom hem i fredags sent på kvällen, har egentligen inte gjort så speciellt mycket i helg, förutom varit på Babos kalas idag. Har en dag skola den inkommande veckan, så blir väl att åka iväg till Vasa en sväng. 
Annars fortsätter jag väl som förut, nytt år - samma jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar