Tisdag 15.1

I söndags körde jag iväg till Vasa, fick låna Alexandras lägenhet över natten, så sov över där till måndag då jag hade skola. På söndags eftermiddag träffade jag Sara & Pauliina, åt en mumsig sallad vid Sweet Vaasa, gick en sväng till Saras och traskade sedan iväg till bion med Pauliina. Som tur behövde jag inte gå på bio själv, som jag trodde. Vi såg filmen A star is born - en riktigt bra film! Fick faktist blinka några gånger extra ibland för att inte börja gråta. Om ni inte sett trailern, så har ni den här:



Efter skolan på måndag blev det en två timmars matpaus med Sofia vid ABC. Eftersom att Sofia har varit på resa i två veckor, så hade vi så mycket att prata om. Glad att hon är hemma tillbaka.
Idag vaknade jag och kände mig väldigt rastlös. Bestämde mig för att traska iväg till farmors på en kaffekopp, blev en ca. 8 km promenad. Riktigt skönt, nu i efterhand. Har inga stora planer för veckan, förutom att jag har skola igen på torsdag så då blir det att köra iväg till Vasa en gång till för denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar