Lördag 12.1

Denna vecka har jag hunnit träffa flera vänner, tycker jag har haft något kaffebesök varje dag i princip. Måndag Tiia, tisdag var jag till Lindas, onsdag Alexandra, torsdag hade jag skola så träffade klasskompisarna, fredag Tobias & Jeppe (inget kaffe dock, men var med och flyttade en bil) och idag lördag Jenna. Vad är nu bättre än det? Jenna var också snäll och översatte min enkät till finska. Enkäten är en viktig del i mitt examensarbete, så är väldigt tacksam över hjälpen.

Nu är det lördagskväll, sitter i soffan och är proppmätt efter vår delikata middag. Har inga planer för kvällen. Imorgon åker jag till Vasa en natt, får låna Alexandras lägenhet - vilket är väldigt snällt. Ska ta en träff med Sara & Pauliina, samt att jag planerar att gå på bio. För första gången har jag tänkt gå och se en film på bio ensam. Vill nämligen se A star i born. På måndag blir det skola och sedan back to Terjärv.


Såklart har jag ju också umgåtts med mina bästa vän Kissi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar