Söndag 20.1

Har haft en riktigt bra helg, eller vecka överlag. Skola i torsdags, följt utav pizza-lunch tillsammans med Sofia, Sara & Pauliina. Körde raka vägen från Vasa till Kaustby, gick en sväng på loppis och fyndade ett par fina ljusstakar för hela 1 €. Löjligt nöjd. Fick till och med lust att städa och planera om några blommor när jag kom hem.


På fredag blev jag väckt utav ett oväntat telefonsamtal, planerar som bäst hur och var jag ska jobba i sommar, så har några valmöjligheter på gång. Spenderade sedan hela eftermiddagen tillsammans med Janika, Theo & Kira. Jobbade natt fre-lö så sov bort halva lördagen. Hann iallafall åka på en shoppingrunda till Karleby med Linda, åt god mat vid Amarillo och hade det riktigt trevligt. Idag då, vädret har varit så vackert. Kallt men soligt. Jag & Kim passade på att packa en picknick väska och gick ut på äventyr. Bestämde oss för att åka iväg till en naturstig och därifrån traska vidare till "Gåsvattnet". Blev korvgrillning och många koppar kakao. Enda minus var naturstigen, såklart har ingen gått den i vinter, så med mina ben och en massa snö blev det lite jobbigt att ta sig fram.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar