Tisdag 18.12

Mina dagar har den senaste tiden varit fulla utav jobb, praktik och skoluppgifter. Inget att dokumentera direkt. Är som bäst på praktik inom hemsjukvården i Terjärv, trivs bra men det tar nog på krafterna.. Förra veckan jobbade jag två dubbelskift och hade enbart söndagen ledig. Då hinner man inte med så mycket annat. En lekstund med Theo & Kira och en sväng till hembygdsgården på stämningsfull jul, det är typ allt. Igår var jag & Kim till Kokkola för att hälsa på Kims morfar som är på sjukhuset. Sprang också genom några affärer för att köpa nya byxor, vet inte varför mina har krympt i skåpet..? Slog till och köpte 4 par när jag ändå höll på. 

Veckan fortsätter i samma stil. Har nästa lediga dag den 25.. Ska och städa till mormors en kväll med Linda, skriva en läkemedels tent samt försöka få ner några rader på mitt EA. Julen kommer fort i år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar