Söndag 9.12

Denna vecka har rusat förbi. Hade min sista praktikdag på hemsjukvården i Kronoby i onsdags, riktigt tråkigt att det redan tog slut, trivdes så bra. Självständighetsdagen till ära jobbade jag. På fredag var jag vid labben i Kronoby på praktik, satt och tog blodprov i några timmar, också det var riktigt roligt :) 

Utöver all praktik och jobb har jag denna vecka äntligt bytt alla mina gardiner till en vintervariant utan fjärilar samt varit på kaffe till både farmors, Lindas och Kims mormors. Igår kväll träffades vi med några vänner vid Restaurang Marinas, satt och spelade kort - och jag lärde mig, typ, att spela pidro. Idag har jag & Kim bakat pepparkakor, och så har jag fått skrivit lite på EA nu på kvällskvisten. Imorgon börjar min två veckors praktik på hemsjukvården i Terjärv.


-Gissa vilka Kim har bakat & dekorerat-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar