Måndag 5.11

Redan november. Nu börjar det bli okej med glögg och jultårtor, eller hur? Har redan druckit upp första litern glögg och bakat jultårtor tre gånger - så för mej är det heelt okej. Den gångna veckan bjöd inte direkt på något vinterväder dock, i torsdags tvättade jag mormors fönster och man kunde ha trott att det var september. 

Har endast tagit kattbilder och en söndags-frukost-bild denna vecka, varför vet jag inte, för jag har gjort en hel del annat än myst med Kissi. För exempel så har jag varit en dag till Vasa för några timmar skola, varit på en kaffekopp till både Tiias och Jennas, bakat dundergod pizza, varit på lunch med nästan hela familjen till mormors, tänt ljus alla helgon till ära, varit på födelsedagskaffe till farbror Johans och sist men inte minst hjälpt Kim att mecka på hans blivande isbil. Det sistnämnda var halvt framtvingat. 



Idag har jag packat min Vasa väska för imorgon kör jag iväg dit och ska stanna där tills fredag. Äntligen lite skola. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar