Lördag 24.11

I samarbete med Buzzador har Kissi fått hem levererat Encores kattmat, bortskämd som hon är. Jag har varit medlem på sidan i flera år, men aldrig förut blivit antagen till någon av kampanjerna. Ibland har de faktiskt roliga kampanjer, b.la. har jag anmält mig till att få testa hårfärger, olika matprodukter, skönhetsprodukter och liknande, men utan resultat. För skojs skull klickade jag med mig i kattmats kampanjen, och tada! Nästa gång hoppas jag verkligen att jag får något som jag kan äta eller dra nytta av..


När man blir antagen till att delta i någon kampanj, så får man hem varorna gratis på posten. Sen är det bara att testa dem, ta en bild som ska laddas upp på sociala medier och till sist fylla i en slutrapport på Buzzadors hemsida. Meningen med hela sidan är att företag ska få marknadsfört sig, och få en utvärdering av sina produkter. Somliga produkter, ex. elektronik, får man inte gratis men man kan få dem till ett rätt bra nedsatt pris iallafall. Dock är sidan mycket populärare i Sverige, så utbudet på kampanjer i Finland är inte så stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar