Torsdag 18.10

Jag trivs med höst. Har säkert skrivit det hundra gånger, men hösten är nog min favoritårstid. Eller så är jag en sådan person som njuter av den årstid vi har just då. Eller så är hösten bara bäst. Egentligen spelar vet väl ingen roll. 

Igår var jag rätt så duktig med mitt skrivande på examensarbetet. Fick Jenna & Evert på kaffe besök, men annars var jag ganska fastklistrad med mina anteckningar och böcker. Då är det kanske lite mera okej att jag idag inte skrivit ett ord. Hade tänkt stiga upp kl. 8 och skriva hela förmiddagen, men så blev det bara inte. Fick Alexandra på besök och plötsligt var det kväll. Hann till biblioteket och låna en bok, sen frågade Linda med mig på en kvällspromenad och vem säger nej till det? 

Trevliga dagar har jag haft iallafall. Måste säga att dessa tre veckor här hemma, efter resan, galant tar rekord på kaffebesökare - det är inte illa det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar