Fredag 12.10

Har varit hemma i nästan två veckor nu. Dessa två veckor har gått väldigt snabbt, har haft program nästan varje dag. Några kaffestunder har det minst sagt blivit, hunnit träffa många goda vänner. Blev bjuden på lunch i söndags för att fira mormors födelsedag, trevligt det också. 

Jobbat ett nattskift, tvätta fönster och skrivit lite på examensarbetet mellan varven. I lördags var jag & Kim och gå Kortjärvi naturstig. Riktigt mysigt var det, perfekt höstväder. 






Är nu just hemkommen från Vasa. Åkte dit igår tillsammans med Sofia, shoppade en ny jacka, hämtade kebabrulle från favorit pizza stället, förfestade vid Saras, spelade spel, var på halarkalas och sov över hos Pauliina. Hade en rolig kväll, känns längesedan jag har varit ut och festat i Vasa. Det jag dock inte saknat är köandet för att slippa in till baren.. Stod typ 11/2 - 2 timmar i kön, tror jag. Som tur var det ju inte kallt, men tycker inte om att stå och trängas. Kröp ner under täcket lite före 3 på natten, med otrolig benvärk.

Imorgon bär det av till Jakobstad för tjejkväll, samt att årets älgjakts säsong börjar..

-Så nöjd över min nya höst/vinter/vår jacka-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar