Fredag 5.10

Hejsan! Två månader sedan jag sist skrev en rad här på bloggen. Tiden i Ghana är över, 8 veckor gick både fort men också långsamt. Nu i efterhand känns det inte som att jag har varit utomlands i två månader. Roligt att åka iväg - roligt att komma hem. 

Hösten har verkligen tagit Finland. Att åka från +35 på dagen till -3 på natten känns lite sådär.. Men alla årstider har sin charm. Har ingen skola de näst inkommande två veckorna, har nämligen skriv ledigt för att komma igång med examensarbetet. Det går väl lite sisådär, men ingen stress ännu. Så det är väl såhär jag kommer att spendera oktober månad, sittandes framför datorn med en tekopp. 

Kommer att skriva några inlägg om Ghana, men för de nyfikna så finns vårt Instagram konto "Vipaguldkusten". Tycker vi har uppdaterat det kontot rätt så flitigt, med de viktigaste händelserna. Fast jag har typ 1200 bilder från resan, så några ska jag väl ladda upp hit också. Än så länge får ni nöja er med en bild av alla fina blommor jag har fått, roligt att träffa familj och vänner efter en så lång tid från varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar