Shanghai

Frågorna har jag svarat på för ca. 2 veckor sedan, men har försökt förutspå framtiden.
 
- Var skulle du vela vara just nu?  Förhoppningsvis är jag i Shanghai och har det bra. Isåfall kan jag ju inte klaga. Men en gnutta hemlängtan kan jag nästan förutspå.
- Favorit stad? Har ju inte besök så väldigt många städer, och är ingen storstadstyp. Trivs bäst på landet. Men kanske där jag är just nu.
- Vad var det senaste du åt? Ingen aning. Ris? Nudlar? Höns? Hund?
- Favorit tv-program? Grey´s Anatomy, Paradise Hotel, Master chef Australia och Halv åtta hos mig. En salig blandning med ett inslag av pensioners varning.
 
 
- Använder du kontaktlinser? Både ja och nej. Använder dem endast när jag vill vara lite fin eller när glasögonen är i vägen.
- Favorithögtid? Jul
- Favoritmånad? Juli- augusti har varit mina favoritmånader. Mycket brukar ske då; varma sommarnätter, årsdag med Kim, vara vid villan, fyller år och så älskade jag skolstarten förut. I år hade jag ju ingen skola att se fram emot, så nu säger jag kanske september eftersom jag är en höst människa.
- Favoritblomma? Linneablomman såklart ;)
 
 
- Har du en bästa kompis av det motsatta könet? Har alltid haft många pojkkompisar, och några av dem kan jag nog faktiskt kalla för mina bästa kompisar.
- Är du fortfarande vän med folk från skolan? Både ja & nej.
- Gillar du att flyga med flygplan? Egentligen inte, men som mamma brukar säga: Eijndeijlt ska a va heijm omarra eldä så fara.
- Hur många kuddar sover du med? 2 + Kims 2.
- Lyssnar på radio? I bilen ja, och när jag städar här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar