Tisdag 6.10

Nåja, här är de saker från Tuuri-shoppingen, som jag är mest nöjd och belåten över.
 
 
~Resehårfön. Går enkelt att vika ihop så den tar minimalt med rum i resväskan.
~En fin liten sak att "skära" bulldegen med. Tant sak.
~Gummistövlar!
~Dymo etikettprinter. Har redan printat ut etiketter till mina små kryddburkar.
~Ny kalender för 2016, med en skrivmaskin som omslag. Finfint.
~Höst/vinterskor. Så sköna och lagom lurviga. För att vara noga är dessa från Nahkakauppa, bredvid självaste Tuuriaffären.
~En ny väska. Bestämde mig för att köpa första bästa jag hittade, eftersom min gamla är sönder.
 
På något konstigt sätt kom jag hem med detta, plus en fleecetröja, locktång och en knivvässare, medans min shoppingpartner, Kim alltså, fick hem desto mera?! Hur är detta möjligt.

1 kommentar:

  1. Hej Hopp Linnéa!

    Tack för att du delat med dig av dina inköp, många fina prylar som du har hittat.
    Även så får jag ju säga att du har lyckats fynda bra med en Dymo märkmaskin, hoppas den kommer att vara användningsbar för din del i en lång tid, självklart så finns vi tillgängliga om du skulle ha frågor eller funderingar om den.

    Med Vänliga Hälsningar,
    Jesper K
    DYMOSupport

    SvaraRadera