Fredag 30.10

Som det är skrivet i dagens ÖT; På lördag bär det av till Shanghai.
100 % rätt. Hela artikeln kan ni läsa HÄR

-ÖTs bild-
 

Jaa-a hörnini.. Väskorna är packade och jag är nervös. Fast jag är nervös som i bra och spännande nervös & inte rädd och ledsen nervös.

De senaste dagarna har gått åt till att träffa folk, varit till skolan en sväng, tvättat kläder, packat och försökt förbereda mig inför flygresan.
 
Så har jag också färgat håret och klippt det lite kortare, nu orkar de naturliga lockarna krylla ihop sig igen:
 
 
..och fått virkat klart min fina dyna som får pryda sängen:
 
 
Har tidsinställt några inlägg som kommer att dyka upp här under resans lopp, men eftersom blogger är spärrat i Kina kommer jag inte att kunna skriva några nya inlägg förrän jag är hemma igen!
 
Ha det bra så länge! :)

1 kommentar:

  1. Lycka till Linnea å ha en bra resa! Håller tummarna :) h. Vanja

    SvaraRadera