Onsdag 26.8

Oij vad jag sov bra i natt! Tycker att det är värt att nämna, eftersom jag sov ynka 3 timmar igår efter nattskiftet. Idag blir det att jobba kvällsskift, likaså imorgon.
 
Detta är den underbara födelsedagspresenten jag fick av E&S igår.
 
En underbar, gammaldags, turkos/grön våg! Jag är så kär i den redan och har en känsla av att den kommer få stå fram i alla kök jag någonsin kommer att äga. E&S känner mig tydligen väl, precis en önskepryl i min smak. Eller så påpekande jag det lite förra gången vi var till Sunds. Tillsammans med choklad, som är inpackad i en strut, och ett fint kort kan man inte råka mer mitt i prick till en perfekt present till lilla mig :) Tusen tack!
 
 
 
 
Där står den nu, redo att användas & fin som pynt. Passar perfekt på hyllan tillsammans med min prickiga kexburk, som jag faktiskt fick av E&S ifjol till födelsedagspresent ;)
 
Vågen & chokladen är från Sunds i Jakobstad. Älskar nästintill all inredning som finns i den butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar