Måndag 10.8

Har inte haft igång datorn sen i fredags, därför inga inlägg heller. För att sammanfatta veckoslutet sådär kort och fint så jobbade jag fredagskväll & lördagsmorgon. I lördags var det min födelsedag, 19 år - det onödiga året. Firade med en tjejkväll vid villan tillsammans med Repe, Jenna & Misa. Vi åt tortillas, badade i badtunna och skvallrade. På söndag var det att åka hem tillbaka, sova en stund och vara pigg och kry till nattskiftet. Så idag vaknade jag strax före 2, har ätit och nu sitter jag här, redo för en ny vecka.
 
 
 
 
Har fått många fina presenter; TACK ska ni ha! :)
 
 
- Nya bestick.
- Någon tyckte jag behöver nya vindrutetorkare?!
- Iittala fat
- Elvis Platinum Collection. LP skivorna är dessutom vita!
- En bricka
 
 
- Rosor <3
- Muminkopp & horoskopkopp
- En mumin burk i plåt
- Lilla my kexburken
- Lökhackare från Tupperware
- Fick också pengar, kaffe och mammas godaste gurka som inte finns med på bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar