Måndag 24.8

Plötsligt är det måndag igen. Veckoslutet har återigen rusat iväg. I fredags på kvällen firade vi min och pappas födelsedag, i efterskott. Grillade tillsammans med familjen + mor- och farföräldrar.
 
 
 
På lördag hade jag kvällsskift och efter det var jag bara tillsammans med vänner och hade en lugn kväll. Söndagen bestod också av kvällsskift så inget speciellt hände den dagen.
 
Nu är det ju som sagt måndag. Jobbar natt i natt så kommer knappast få uträttat så väldans mycket idag heller.. Måste i alla fall iväg och handla lite mat och städa upp i lägenheten lite. Eftersom vi bor uppe på en backe, typ, och solen skiner på radhuset från morgon till kväll, så flyttade jag och Kim ut från vårt sovrum och ner i vardagsrummet för att sova. Det är mycket svalare där, sovrummet är som en bastu. Helt hopplöst.. Så såhär fint har vi det i vårt vardagsrum nu som bäst:
 

 
Kissen tycker i alla fall att detta är roligt, för nu kan hon ju sova tillsammans med oss. I vanliga fall brukar hon inte få sova i sängen eftersom jag är en aning allergisk för lurviga katter och helst inte vill ha katthår i sängkläderna, men nu kan jag ju inte stoppa henne. Ja och om ni funderar varför vi han hägnat in oss mellan sofforna, så är det för att försöka skydda madrassen från att bli totalt sönderriven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar