Onsdag 12.8

Också idag har jag en väldigt slö dag. Ska till nattskiftet i natt, så för den delen gör det inte så mycket. Har i alla fall fått tvättat och börjat packa lite kläder för veckoslutsresan över till grannlandet.
 
Nu som bäst åskar det och ösregnar, så tror jag ska bädda ner mig i soffan och titta på lite serier. Är lite smått nörd-desperat till januari när nästa avsnitt av Pretty little liars kommer ut.. Tills dess får jag väl hitta en ny serie att titta på. Once upon a time är en serie som jag började se, men lämnade mitt i på något sätt. Kanske jag kan börja se den om från början. Orange is the new black har jag också några avsnitt kvar att se på, och dessutom kommer nästa säsong av Grey´s Anatomy ut i slutet av september. Några nya serie förslag?
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar