Torsdag 17.7

Hann aldrig sätta mig ner vid datorn igår, så skriver såhär lite i efterhand om min torsdag :)
 
Hade en riktigt bra dag med Jenna i Kokkola. Började med att gå igenom mattorget. Köpte churros, som är någon sorts franskt/spanskt bakverk. Smakade som kanterna på vofflor, med lite nutell på. Inget märkvärdigt enligt mig men nu har jag ju i alla fall provsmakat dem.


Gick sedan i lite affärer och jag kom hem med 6 par strumpor, en ny bh och lite smycken, storshoppare som jag är..

Halsband, diadem & 2 par örhängen.
Gick sen på bio för att se, surprise surprise, Magic Mike XXL. Filmen var ok, de 30 sista minuterna var bra men början var lite långtråkig, tyvärr. Men ögongodis fick man ju sig i alla fall!

 
Avslutade vår trevliga stadsfärd med en vårrulle och körde sedan hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar