Lördag 25.7

Om exakt 2 veckor fyller jag år. Wihu, livet som 19 åring förändrar säkert mycket..
I alla fall har jag gjort en liten önskelista, Linnéa 9 år.


1. Japp, Muminburken står ännu på min önskelista.
2. Lp skivor. Behöver jag säga mera?
3. Någon sorts skåp eller byrå som passar att ha under köksbänken i vår lägenhet.
4. En ny tv bänk. Kanske ett presentkort till Ikea/Jysk skulle vara passande :D
5. Vi fick nya bestick till julklapp, och dessa skulle behöva lite tillökning.
6. En smal hylla att ha på väggen, skulle pynta den med mina Lp skivor :)
 
 
 
7. En röd, gammaldags äkta väckarklocka. Jag har någon svaghet för dessa.
8. Att få sätta sig ner med en papperstidning på morgonen är bara något jag skulle vela pröva på. Kanske inte ett helt år, men några nummer.
9. En ny säng. Som är 160 bred. Håller på att få fnatt med vår smala säng.
10. Nya tallrikar som inte är så stora. Våra nuvarande tallrikar ryms knappt i diskmaskinen.
11. En lökhackare. Tvingar alltid Kim att hacka löken så denna sak skulle kanske vara mera till nytta för honom.
 
Jaa, kravlös som jag är kommer jag inte på mera ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar