Fredag 17.7

Har också idag spenderat dagen med Jenna N. Denna gång besökte vi Kaustby för att handla hem lite nödvändigheter inför morgonkväll. Var också till loppis en vända och jag fick med mig hem 4 saker denna gång; en receptbok, en tidningshylla och 2 kaffefiltershållare/servetthållare vad det nu än är. En ska jag gå åt min syster bara för att jag är så snäll. Punkt. Allt detta för ynka 9 €. Tidningsstället har redan fått äran att vakta några solotidningar, Tärjär best i väädä tidningar och min hederliga korsordsbok från kissens vassa små tänder som gärna biter sönder dem.



Dagen till ära var jag klädd som en 15 åring i magkort topp napapaito. Termometern visade ju ändå 23 grader i solen. Inte ofta jag vill visa min mage i onödan, men idag kändes som en bra dag. Vem bryr si vi Köust äntå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar