Onsdag 15.7

Har varit vid Linda & Simons idag och hjälpt dem ordna upp sina kläder efter flytten. Detta betyder också att jag kom hem med en påse kläder som L inte längre ville ha. Detta är ju alltid ett plus med att ha en storasyster.
Var också till posten efter mina nya Freddy pants. Har sökt efter ett par mörkgröna byxor en stund nu. Beställde hem ett par från Kina i höstas, men de var 10 cm för korta för mig! Det är faktiskt första gången byxor är för korta åt mina stumpar. Använde dom nog ändå i vintras, men hade yllesockor på mig för att dölja mina bara vrister :D Bildbevis:
 
 
Nu har Freddy byxorna börjat säljas i en mörkgrön variant, så klickade hem dem eftersom jag vet att jag inte skulle bli missnöjd, så tadaa:

 
Oijdå, har visst samma tröja på mig?! Märker ju i alla fall hur urtvättad den tydligen är..
 
Kan inte säga att jag ser någon makalös förändring av min röv med dessa byxor, men bekväma är de och jag har tvättat mina svart Freddy flertals gånger och färgen har hållits svart. Tycker andra svarta byxor blir gråa så fort. Känner redan på mig att dessa nya kommer att bli flitigt använd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar