Tisdag 26.3

En sak, som har stört mig väldigt länge, är nu äntligen upprätt. Det har irriterat mig, gjort mig på dåligt humör, en riktig mardröm.. Vår skrubb. I lördag tog jag äntligen tag i problemet. Rensade ut en hög klänningar som inte används mera, slängde nästan 2 plastpåsar med skräp och en hel hög med paff, bar ner onödiga saker i källaren, sorterade och storstädade. På bilderna ser det inte så mycket ut för värde, men för min själ - oojaa.

Före - Efter



Efter allt städande spenderades lördagskvällen med en bunt vänner. Söndagen fortsatte likadant. Först på picknick med Jenna, vårsolen har hittat fram så varför inte dricka kaffekoppen utomhus, och sedan på Tiias kalas. Igår var det jobb och sedan en lite oväntad power nap som stod på schemat  och idag kom Alexandra till vårt på en kaffekopp. Vi har nämligen sökt sommarjobb utomlands tillsammans, och tålamodet börjar bli kort - vill ha svar nu tack. 


Avsluta detta råddiga inlägg med en bild av Jenna. Tack å hej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar