Natten till onsdag 20.3

På natten till onsdag tyckte någon att de hade rätten att stjäla Kims extrabelysning från bilen. Någon har mycket noggrant och fint skruvat lös registerplåten, knipsat av kablarna, tagit led rampen och lämnat alla skruvar kvar så Kim kunde skruva tillbaka registerplåten efter dem. Omtänksamt.. Fy vad hemskt att någon har tagit sig tiden att stjäla denna lampa, medans vi ligger några tiotals meter från bilen och sover. Mitt i byn! Folk.. Kommer aldrig vänja mig vid tanken att sådana människor finns. 


Så, har ni sett någon komma gåendes med en extra led ramp i fickan, eller med ny/begagnad extrabelysning på bilen - hör av er! Tycker detta är så skrämmande, obehagligt. Visst är det väldigt fel att göra såhär, ta något som inte är ditt och som dessutom kostat en rätt så fin summa pengar (ca. 130€), men att dessutom göra såhär mot min Kim. Fy skäms!



PS. För er, som är lika smarta som mig och förstår sig precis på hur en led ramp ser ut, så kan jag bara säga att den ser ut ungefär såhär. DS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar