Lördag 2.3

Inatt sov jag 13 timmar. Var helt slut efter arbetsveckan som varit. Har jobbat på hemsjukvården, vilket jag tycker att är roligt men rätt så tungt. Roddigt har det varit, och jag trivs inte när saker inte fungerar som de ska.. 

Har inte åstadkommit så mycket annat under dagarna. Varit ute på promenad med Marika, besökt farmor och mormor, varit en sväng på loppis samt skrivit en del på mitt EA, men annars så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Imorgon får jag besök av Sofia & Miili vilket ska bli riktigt roligt, ska röra ihop något gått åt oss och städa lite här hemma så de vågar sig hit. Där ute är det riktigt blåsigt, men det går ingen nöd på mig när jag får vara inne i värmen och svansa omkring.




Dessa bilder är tagna för någon vecka sedan av Alexandra. Önskar att det vore lika fint väder idag, som det är på bilderna - men icke. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar