Torsdag 31.5

I söndags packade vi ner mitt pick och pack från Vasa, lämnade tillbaka lägenhetsnycklarna och åkte hem till Terjärv var jag nu bor. Alla saker på ett ställe - skönt!

Hade mina två dagar sommarlov i måndag och tisdags: var till tandläkaren, träffade Eliisa, packade upp sakerna, städade, tvättade fönstren, bytte gardiner, tvättade 5 maskiner med kuddar, tecken, lakan mm, träffade Tiia en sväng och sov länge på mornarna. 
Igår började jag jobba, kommer liksom förra sommaren att arbete på Terjärv hemvård, var jag trivs väldigt bra. Hade morgonskifte idag och somnade typ direkt efteråt, solade i 10 minuter och sen kom nukkumatti. Har ikväll iallafall varit en sväng till Victor & Janikas så jag inte skulle sova bort hela dagen. 

Veckan består nu utav arbete varje dag fram till nästa veckas tisdag, så har inga planer för helgen förutom jobb. Tänk att det är juni imorgon?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar