Onsdag 23.5

Många fina dagar har ja igen en gång bakom mig. I fredags efter skolan åkte jag iväg till Jakobstad. Träffade Sofia och Emilia vid café Skorpan, satt och pratade i nästan fyra timmar vilka kändes som ett ögonblick.

På lördag var jag med Kim på Småbönders revy. Tyckte revyn var riktigt bra, hade ganska höga förhoppningar efter alla positiva skriverier och visst levde den upp till det. Somnade i soffan genast jag kom hem, så ingen hejdundrande lördagskväll inte. 



På söndag bokade vi äntligen flygbiljetter till Ghana åt mamma, pappa & Kim. Ska bli så roligt! Körde sedan iväg till Vasa och här kommer jag att vara hela veckan. Har gjort lite skoluppgifter, blivit ompysslad och fotad av Alexandra, varit på studiebesök till Pixniekliniken i Malax och druckit några kaffekoppar med vännerna. 


Igår hade vi picknick med klassen, riktigt trevligt att samlas och snacka lite skit före sommarlovet. Synd att inte hela klassen kunde delta, men det är så svårt att få en kväll som passar alla. Efter att ha suttit ute i flera timmar begav vi oss till Ollis för en sista Ollistisdag för detta läsår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar