Tisdag 8.5

Helgens planer blev lite ändrade, skulle ha haft praktik både lördag och söndag morgon men fick bytt skift så söndagen blev ledig. Så skönt. Varför har jag valt ett yrke var man jobbar veckoslut?

Jag och Kim invigde både cykel och grill säsongen i helg. Var till Jenna och Jonasas på lördag kväll, samt sedan en sväng till Köust med conroneten. På söndag tvettade vi min bil, drack kaffe vid mamma & pappas, jag tvättade sovrumsfönstret och bytte till sommargardiner så länge Kim fixade en vattenslang till terassen, åkte igen en gång till Köust - denna gång för att äta glass, körde en sväng via villan, tog en liten skogspromenad samt avslutade med kaffe vid Kims föräldrars. Hur kommer det sig att man somliga dagar inte hinner med något, och ibland hinner man med så mycket?



Igår var det praktik som gällde, enbart tre skift kvar vid Möcs. Sov så länge jag orkade idag och har sedan varit till frissan. Lite ljusare hår fick jag, samt lite kortare. Så skönt att ha fräscht hår igen.

- Såklart råkar det skugga så halva håret ser mörkare ut, det är det inte-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar