Måndag 5.3

Dessa är de enda bilder jag har från mitt sportlov. Jobbade måndag-fredag så har inte hunnit med så mycket annat. Första bilden är från Stejnvattni i fredags. Var dit en sväng och träffade vännerna som hade hyrt stugan för kvällen. Ett riktigt mysigt ställe mitt ut i skogen. Andra bilden är från min & Kims lördags brunch. Vi har kommit in i någon "ond" men härlig vana att äta brunch på veckosluten, skippar lunchen och äter en sen middag istället allt som oftast. Var en sväng till Linda & Simons bygge förrän jag traskade iväg till  Catskos för att träffa henne & Alexandra över en kaffekopp. På lördagskvällen satt jag i soffan och lyssnade på Elvis via min LP-spelare. Fick sen besök utav Tiia & Jenna som höll mig sällskap. 


-Bästa bilden jag tagit.. Sned och otydlig men-


Blev riktigt nöjd med mitt hår som jag försökte fixa lite inför dopet på söndag. Så det måste såklart dokumenteras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar