Lördag 31.3

Det blev ingen besiktning av bilen i torsdags, tydligen var öppethållningstiderna annorlunda också då, så nu blir det igen engång lite problematiskt. Men visst ska det lösa sig. Träffade istället Catsko en stund på kvällen.

I fredags hade vi en riktigt härlig utedag med familjen vid villan. Solen värmde så skönt. Vi pimplande, utan att få napp, och grillade korv. Hoppas alla vintrar framöver bjuder på dagar som dessa.







Idag blev det en lite oplanerad tripp till Kärkkäinen med Kim. Handlade patetiskt nog typ ingenting; hundmat à 30 kg, kattmat x 3, schampo, tandkräm, lösgodis, nya hjul till min cykel, saker som Kim behövde och en såndär bärbar sak som man kan ladda telefonen via. Kim fick lyckan att köpa ett par byxor och en skjorta, som han njöt vettni!

Efter att vi kom hem hjälpte jag T&O med att flytta grejer till deras nya hus. Nu ska jag söka efter det nyaste avsnittet av Grey´s anatomy, blir inget vilt påskfirande för mig i år eftersom jag jobbar morgonskift imorgon. Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar