Fredag 16.3

Tycker jag har hunnit göra mycket idag, fredagen till ära. Varit och försökt besikta bilen - som inte blev godkänd, gått en sväng på loppis, varit både till Eliisas & Lindas, bakat pizza och gjort lite skoluppgifter. Produktiv dag må jag säga. 

Igår var jag däremot inte så produktiv. Körde hem efter skolan och var och handla mat. De va de. I onsdags fick jag kaffebesök av Pauliina, Sara & Sofia efter skolan. På kvällen gick jag med dom två förstnämnda på bio. Vi har i flera veckor planerat att gå och se Fifty shades freed, och i onsdags slog vi till. Tyckte att filmen var riktigt bra, men oftast tycker jag att alla filmer på bio är bra. Känslan av att sitta i biosalongen och se filmen är ju helt annan än att sitta hemma i soffan och stirra på skärmen. 

-Sofia bjöd på bullar, vem tackar nej till det?!-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar