Tisdag 26.9

På tal om ingenting, har ni märkt hur dålig jag har blivit på att ta bilder? Som förra inlägget.. Sofias bild, Jannikas bild, Fannys bild och sedan min tråkbild. Jag snor nästan alla mina bilder från Snapchat av andra, därav skriver jag ut vems bilden är.. Så jag är lite laglig iallafall. Jag ska försöka förbättra mig. Men tillbaka till snapchat, hur bra är inte den appen? 

Jag har ett tydligt exempel: 

På midsommaren hade jag inte tänkt göra en krans, jag gjorde i och för sig en krans sen senare men det är inte min poäng här, så jag tog några bilder med snapchat.


 Tada! Jag har både krans & smink! Ögonen är lite större och finare, huden jämnare och ljuset sådär perfekt så det inte ska synas att jag har skitigt hår. Det här är ju rena rama fusk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar