Måndag 25.9

Sköna helg är över. Hade en riktigt rolig dag i skolan i fredags, en praktisk dag om kirurgisk vård. Vi fick lära oss att klä oss sterilt, duka sterilt och desinficera patienten. Trevligt med praktiska lektioner mitt i allt läsande.

-Sofias bild-

-Jannikas bild-

-Fannys bild-

-Min bild-

Väl hemma i Terjärv spenderades lördagen med vänner, var på första besöket till en väns nya hus samt hade på kvällen lägenheten full utav pokerspelare, samt vanliga människor. När lägenheten tömdes ca kl. 23 kröp jag ner i soffan med nachos och dipp. Kollade lite film, serier och somnade. Halv 4 flyttade jag mig till sängen. Vild kväll eller hur?

Söndagen bjöd på ett otroligt väder så den dagen inleddes med en promenad, tillsammans med Kim! Första gången på 5 år. Ivrigheten fortsatte och efter att ha läst lite läxor samt varit på kaffe till Tiias så började jag baka. Äppelpaj x 3 och en skinkpaj blev dagens saldo. Var sedan på kafferunda både till Kims och mina föräldrars. En äppelpaj mindre kom vi hem iallafall. 


Idag har jag varit ute på promenad med Marika & Alvin, varit till banken för att öppna ett gemensamt konto med Kim, varit till farmors (med äppelpaj nr.2 ) samt kört iväg till Vasa. Förutom allt detta har jag faktisk hunnit läsa en hel del till tentamen, det är något det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar