Torsdag 24.9

Denna dag känns som söndag. Igår på förmiddagen åkte jag och Jenna iväg till Vasa för att vara med på Wasa by night. Ni som inte vet vad det är, så går det kort och gott ut på att man får ett stämpelkort, ska besöka 8 olika barer/kaféer/restauranger för att samla stämpeln. När man har varit till 8 ställen och därmed fått fyllt sitt stämpelkort får man en t-tröja som "belöning". Detta är alltså en dyr lek var man slösar allt för mycket pengar på drinkar och shots.
 
Började vår tröj-jakt mitt på ljusaste dagen och före kl. 16 var tröjan vår. Efter att ha ätit vid RAX fortsatte vi att festa och ha det roligt. Tyvärr fick jag en idiotisk huvudvärk sen senare på kvällen..
 
Var tydligen inte så aktiv med att ta bilder, förutom bilderna av mig & Jenna var dessa de två bildbevisen av Vasa jag har.
 
 
Haha, jaa..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar