Onsdag 9.9

Idag får jag halvt klappa mig själv på axeln, klappen får jag för att jag började min dag med en knappa timmes promenad. Varför jag inte får en fullständig klapp är för att jag inte åstadkommit något efter det. Elle ja, jag kokade mat och åt. Det var det.
 
Har suttit vid datorn och stirrat i x antal timmar för att jag lider av beslutsångest. Verkligen lider! Det är en sak med mig som jag inte är nöjd med; förmågan att kunna ta ett beslut. När det gäller akuta saker eller något riktigt viktigt så fungerar min hjärna och beslutet fattas omedelbart. Men när det gäller småsaker, eller "mindre" viktiga saker så har jag alltid lika svårt att komma fram till beslutet. Oij vad råddigt detta blir.
Mitt problem är så I-lands-aktigt som något kan vara. Nämligen, vi fick för snart 2 år sedan ett presentkort till Rantasipi & Cumulus hotellen. Nu har vi äntligen ett veckoslut ledigt, och har därför bestämt oss för att åka iväg. Roligt joo. Men vart ska vi åka?!
 
Har bläddrat igenom alternativen ca. 50 gånger och 4 favoriter har jag vi nu som bäst. Nu börjar liksom det svåra. Har suttit och skrivit upp fördelarna med alla hotell, avstånd, pris mm. Men jag kan inte bestämma mig. Varför ska det vara så svårt! Det viktigaste är ju att jag får vara med Kim ett helt veckoslut och bara njuta av lyxlivet, utan måsten och med färdigkokad mat.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar