Fredag 11.9

Hann aldrig sätta mig ner vid datorn igår, därav ingen intressant uppdatering heller. Var först i jobb 7-14, körde sedan raka vägen till Bennäs för att ha en träff med gamla Taitaja-gänget. Planerar och skall börja öva inför nästa tävling. Var sedan med Martina, alltså min tävlingspartner, på pizzadejt. Kom hem 9 och var trött som bara den.
 
Denna dag började jag med ett läkarbesök, nog om det. Uträttade sedan en hel del små ärenden; var till ekopunkten med tidningar, metall och glas, naturmänniska som jag är, skulle också posta iväg ett paket, men möttes av en stängd dörr och en lapp med info om att matkahuolto var stängt, jaha.. Så har jag hunnit shoppa 2 nya garnnystan, tittat på ett avsnitt PH och haft mamma på besök en sväng.
 
Nu blir det att dra täcket över huvudet och försöka sova en timme eller två inför nattskift 1 av 3.
 

Lär mitt barn att sortera
Måste på samma gång visa denna underbara Muminkanna som snälla Jenna H köpte åt mig till födelsedagspresent. Ännu en sak som alltid ska finnas fram på en kökshylla, vart jag än flyttar.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar