Tisdag 8.9

Vaknade mitt på eftermiddagen idag, var helt slut efter nattskiftet. Fast jag inte har något problem alls med att vara vaken hela natten, så är nog sängen såå skön på morgonen.
 
Dagen har bestått utav blom-om-plantering, har tagit bort alla döda sommarblommor och fixat lite höst mys i stället. Det är nog någonting med mig och hösten. Jag bara älskar denna årstid. Att få börja ha på fönsterbelysning, ljus i olika lyktor, dricka tee mitt på dagen utan att svettas ihjäl, mysa under en filt i soffan och fram för allt; börja använda yllesockor igen! Fast sockorna nog har blivit nyttjade i sommar också, dock lite i smyg.
 
Höstkläder & färger är också mina favoriter, ni vet, vinrött, stickade tröjor, rutiga skjortor, koftor, mysiga halsdukar, varma jackor och farmors stickade vantar. Vilken tur att jag bor i kalla Finland och får använda mig utav dessa ;)
 
Några bilder från hösten 2014.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar